Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   




Hai? Assalammualaikummmmmmmmmmm!!
jawaplah jawaplah please. ehehehe. sebenarnya entry kali ni ada kait mengait dgn that photo~
"ITS TIME TO WORK A LITTLE HARDER"
wuhuuuuu! apa apa apaaa yg ada kena mengena sngt ni sebenarnya? oh ya, its about SPM!
SIJIL PELAJARAN MALAYSIA. that exam yg bakal menentukan sapa saya di hari hari yg mendtg. 
know what? lagi sebulan saja saya nak duduki SPM ni. nervous? ofcossssssss! tipu sngtlah kalau ckp tak nervous, tak takut, tak dedor. woi woi sedangkan kucing pon dedor time tuan dia nak perambat pakai penyapu. eh? whats your point Ika mengarut ni? ah k back to story ehem ehemmm....
serious talk, even i have just one month to go, saya belum lagi bersedia. to go mana? SPM lahhhh, apa lagiii -,-'
serious skrg sakit sakit badan woi class memanjang, then teknik menjawaplah, gerak gempur & everything yg ada kait mengait. ini bkn mengeluh, cuma sebagai sorg manusia tak terlepas dari rasa penat en? ya saya penattttt! mmglah SPM tu penting, tak ckp tak penting pon okayyy!
sebenarnya tak sabar sehhh nak abis exam. then ya, saya bebasssss. bebas dari uniform sekolah. but saya tahu saya bakal merendui kawan kawan di sekolah. cikgu cikgu. makian cikgu jgk....ehh? opss xp akekekeke.
takpalah, penat mana pon, insyaAllah kalau ada rezeki saya akan dapat result yg gompakk yooo. 
insyaAllah. just pray for me k ;)