Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   



assalammualaikum semuanyaaaaaaaa?
haih jawaplah salam saya dulu niaaaa janganlah buat dang jeh :/ sedih acani. hiks. k sejaa m'gedik ^-^
ahaa lamaaaa k lama tak update blog. and now saya sedang ehem dengan bangganya menaip di depan lappy t'cinta ini semata mata untuk update blog yang dah b'sawang penuh dengan habuknya and tahiewk cicaknya. hihi. k itu tipu k tipu xP


bahhh harini hari apa anak aakkk? k harini hari sabtu. tak lama lagi eh bukan tak lama lagi tapi lagi satu hari nak naik sekolah. ohhhh sadlife.
2weeks holiday nikan saya tak rasa sangat cause banyak sangat aktiviti. dengan kelasnya semua, join giatmara and buat kerja kursus seni, kerja kursus rekacipta, ohhhhhhh banyaknya kerja.
tapi tu pon kerja kursus bagai banyak lagi tak t'buat. ohh k tunggu jehlah ika keputusan mama mama awak m'bebel naik sekolah nanti. ohhh haiiiii -.-
dengan menunggu result exam midyearnya lagi. haihhhh ni m'gerunkan k gerun sangat cause saya macam jawap memain jeh masa jawap exam tu. k sapa suruh memain ika. rasakan haaa :'(
k stop citer pasal nak naik sekolah causeeeeee it make me so bored and jatuh longlai m'ingatinya xP ecehhh.
nowww dengan bangganyaaaa saya nak type yang saya sedang menunggu hari ^^
ehhh bukan kahwin apa tu semua k, menunggu birthday saya. 2more dayssssss \(O)/
hehe. hope my birthday this year seperti yang saya harapkannnn. aminnn :)
11 June, please be nice to me yeah. I really hope ^^
and yahhh nak citer jugak ni, nowww saya sudah jadi p'blogwalking tegar si Shea Rasol. cause what?
she is really the awesome one! her blog make me like in heaven sometimes xP k itu tipu. tak takkk macam ni. Shea Rasol is a blogarians yang hijaby and she always mengetengahkan about fashion fer hijaby like me ^^ *proud*
nak jugak ika share sikit something special about Shea Rasol niaaa.






that is what i meant k. ahhh banyak lagi yang saya nak share buttt its better korang s'diri yang pergi blogger dia. pergi sejaa di sini -> http://www.myamethyst-shea.com/ 
baca sejaa blog dia. really the awesome! hijaby macam kita kita ni semua pasti akan suka dengan her style. awesome!

k, hereeeeee ada sikit video Shea Rasol yang saya nak share. cara dia pakai shawl dia yang sangat cantik!
here we goooooooooooooooo and byeeeee everyone :*