Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   



assalammualaikum allssss. hai mornight?
sudah pukul berapa tataatatapiiiii me still takleh tidur. donoooooo why. but arghhh ada sesuatu dalam hati ni yang m'buatkan tak selera mahu sleep.


entry tanpa gambar adalah sunyi dan cukup boring, serious talk kay. dan dannn thats why me letak that photo even takda kena mengena. krik krikkkk.
kay ada kena mengena kayyy. tapi apa? ntahhh. donoooo. LoL. kau kenapa ika this mornight? macam orang gila pon ada. 
actually me tengah layan tweetah dan fb. macam biasa, me akan lebihkan tweetah dari fb yang superb boring dan semua manusianya amat m'bajet gila bapak.
kay saya sedar dulu sebelum lahirnya tweetah saya m'jadi anak fb, tapi kini kurenggg b'minat kerana ada manusia yang sering errr menyakiti hati ini dengan status yang ohhhhh konon nak m'jealousy hati ini. but sokayyy, itu cerita berapa bulan yang dulu dan kiniii ika kembali dengan versi baru. 
ha? versi baru? yah versi anti kelelakian dannnnn takda ohh anti sangat actually. hehek >,<
setelah b'gelar penyingle tegar yang amat, kini saya kembali m'cari kehidupan b'sama lelaki kembali.
LoL ayat ika macam drama tapi p'caya ohh, believe me yang korang tidak menonton drama malah menepu di depan lappy m'baca entry yang err boleh di katakan bosan. 
dan why saya di katakan penyingle tegar? LoL kerana banyak kali di kecewakan ohh. jawapan yang mudah tapi t'ketar kay tangan mahu menyping ;p
tongong ika ni, kalau cikgu biyem dia baca blog dia ni, confirm exam dapat kosong plus plus xP mana taknya, m'campur adukan bahasa dan sesuka hati meletakkan imbuhan di depan p'kataan bahasa inggeris.
begini ohh nasib sorang manusia yang takleh tidur dan sibuk melayan fbnya, tweetahnya, dan lastly baby bloggernya. dan jikalau ika sudah m'dapat typing blogger, memang senarnya dia susah nak breakkkk dan bommmmmmm t'jadi excident cerita yang m'bosankan seperti sekarang. ngengggg ika.
esok is sekolah day. dan now sudah pukul 1.23 dan ika still takleh lelapkan mata lagi.
ohh who cares ika kau nak lelapkan matakah tidak, others people sudah sedap di buai dreams, dan kau di sini t'congok menyping benda yang ntah papeeeeee ._.
yah tadi againnnnn tengok cerita HACKS. sebelum ni sudah tengok, tapi kembali tengok cerita tu sebab macam dah lama tengok. sejaaa nak ulang tengok xP
dannnn yah, cinta platonik.
what means of cinta platonik ha? kay katanya cinta platonik is kemesraan tanpa keintiman.
kalau begitu, me sudah ada sorang cinta platonik, he is MFBK. 
yah, sapa lagi, my super duper herooo lovelyy friends <3 *memuahh sikit*
kayyyyy shetoppp, mual sapa yang baca karang. saya tidak mengantuk lagi, tapi apakk penat mahu menyping. necxt time mungkin.
happy tidur dodol semua. mornight. xoxo :*