Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   



Hai assalammualaikum..........
Semalam dah update blog, harini nak update lagi. Haha. Tetibe macam tergian pulak nak update blog setelah sekian lame tak mencarut menceceh di dalam laman sesawang blogger ini.
Ecewah, ayat nak standart budak SPM je kan. Ececeh, harus lah. Tahun ni nak SPM maa.
Harini hari ape tahu? 
Harini hari sabtu, bermakne esok ahad, esok nya lagi isnin.
Dan tahu ape itu hari isnin? Hari isnin iala hari yang pelajar SANGAT nanti nanti kan untuk pergi ke sekolah.
OMG, sekolah ku syurge ku -.- Erkkk.
(Krik krik krik krik krik krik krik krik onggg gedek gedekkk)


Okay, itu ade lah sekolah yang ku sayangi yang ku cintai.
Cantik kan? Pink pink gitu. Eh tklah, saje jeee. Tu bukan sekolah aku pon.
Gila kau sekolah sebegitu havoc? Ha itu rumah aku sebenar nya *Krik krik krik krik :(
Okay aku memang kuat berangan. Haha. Tklah, tu bukan rumah aku mahu pon sekolah, eh jauh benorrr kalau sekolah.
Ceteot noh kalau sekolah -.-
Saje nak promote rumah ohsem tu. Yihaaa (Y)
Okayyy, aku sebenar nya tak tahu arah tujuan pengupdateAN blog aku ni ke arah ape, dan aku main menceceh sahaje tidak kene tempat. Itu baru name nya superb ohsem, mngkin *Geleng kepale*
Ha haaa, sape sini minat korea? Hahahahahahahaha. Okay semue diam. Bagus. Mesti takde kan? Kay taknak ah citer pasal korea. Nanti kene bash :3 Bhahahahahaha. 


*BERTUKAR MOOD. MOOD SEDIH*

Haa, aku masih tertanye tanye, adekah betul ape yang di kate kan dalam gambar di atas?
Ha means, yang, hmm yangggg perkataan yang atas tu lah. Erkkk. Tak faham eh? Erh, lupe kan.
Aku nak cakap sikit, bukan nak cakap, nak type senar nya.
Ade orang cakap ah kan, orang yang banyak mulut *macam aku*, dia akan nangis time dah takde orang kat sekeliling dia. Eh acane ayat aku ni?
Aku tak reti ah nak berbasa basi ni. Kang melampau pulak keskemaan ayat aku.
Okay aceni, macam aku ah kan, korang memang akan nampak aku happy je, tapi sebenar nya banyak kesedihan yang aku kandung dalam diri aku ni. Eh, tapi tu bukan aku ah. Aku just bagi contoh je.
Bukan nya berlaku pade diri aku pon. Hihik ^^.
Sekire nya berlaku kepade diri aku pon, insyaAllah, dgn izin Allah tidak lah aku mahu memberi tahu kalian semue.
Ecewah, ayat diaaa. Skema siaa. Ika skemaa. Buuuu.
Eh kau diammm, jgn nak bash keskemaan aku ini. Aku nak SPM, tengah memraktikkan kan ler ni. Kau kene fahammmm.
Ahhaaa okay fahammmm sangattt.
Berbalik kepade citer kite yang menarik sebentar tadi, hihi.
Adekah benar sangkaan itu?
Ala yang kepoh tapi menangis dalam diam tu ah.
Ntah lah, aku rase memang betul kot. 
Iyela, memang kebanyakan nya manusie sekarang taknak menyusah kan orang sekeliling dengan nengok diri dia sedih kan?
So, tu yang dorang menangis di belakang kawan atau family dorang.
Dorang taknak merisau kan sesape *Kalau ade yang risau lah*. Bhahahahaha


Tapi ape pon masalah yang korang ade kan, korang kene keep smile always and jangan risau, perkare baik itu akan datang kepade sesape yang setie menanti. Ecewah, tu bukan ayat aku ah.
Itu ayat gambar atas tu, aku saje translate bahase melayu. Terer tak?
Okay, adik aku pon terer jugak. Perkataan senang kot. Muaahahaaa.
Okay sambung, kesabaran itu yang penting dalam kehidupan kite ini. 
Menunggu dan terus menunggu bukan lah satu perkare yang sie sie senar nya, tapi itu menampak kan tahap kesabaran kite yang tinggi tau.
So keep waiting. But kalau dah tak boleh nak tunggu sangat, so, give up je lah eh. Jangan lah memakse diri sangat, kay?
Hihihihihihihihihihihihi.
Apetah yang si Ika bambam ni bebel kan harini.
Panjang berjeler ler pulak gamak nya *Geleng kepale*.
Okay lah, nak stop ah. Kang makin panjang, makin bosan korang nak membace dan menghayati nya kan kan kannn. Ahahahaha.
So saye akhiri dengan satu gambar cute ;P