Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   



Assalammualaikum......
Hai :)
Acecehhh Cik Ika Bambam rajin pulak nak update blog kali ni? Selalu nya kemain malas lagi. Hahaha.
Tak ah. Saje je nak update blog. Ah tu pon salah. Nak sedih ah cenggini. Bhaha.
Ah okay, lupe kan kegedikan yang TERalami tadi. Haaa.
Hmmmmm. Erwww. Urwmmmm.
Nak citer pasal ape ni sebenar nya? Ahhhh sabar ahhhh. Nak fikir ah ni! Hihi.
Hm pasal L. O. V. E boleh? Erk, kedengaran macam kegedikan yang terserlah lagi menyinar, tapi tetap nak citer. Hihi.
Sekarang ni perkataan SETIE boleh di gune pakai lagi ke ha? Erk, aku saje je tanye. Jangan ah bash aku. Huhu ;p
Aku bukan ape. Saje nak membangkit kan isu SETIE. Hihi. 


Erk sebenar nya gambar tu takde kene mengene. Saje je. Erkkk sebab laparrrrrrrr. Ah kau Ika, asik lapar je. Mane tak mokmok badan nya tu? Ah sudah, tertukar topik pasal makan ler pulak.
Hm berbalik kepade topik setie tadi, haaaaa, tak kire ah gegirl kah boboy kah, perkataan setie tu kekadang hanye mainan kate kate je. Eceh ayat aku xP
LAPARRRRRRRRRRRRRRRRR.
Weh Ika, cukup cukup letuu. Sambung citer boleh tak?!
Oh okay, sorry sorry, ampunnn makk pakkk ;p
Hmmmm kenape 10bulan dah aku single? Sebab kekadang janji janji mereke ni tkleh di percayai (Mengharap kan takde sesape terase. Ini universal).
"Saye janji, saye takan tinggal kan awak. You are my love, you are my heart, you are my everything I need".
Ceh, dalam macam lagu Dalam Hati Ada Taman ler pulak -,-
"Papa cayang mama. Papa cayang mama macam tnggi langit au mama. Ehem ehem".
Hotak kau papa mama, ingat dah kahwin ke ape. Geli siaaaaaa.
"Ayanggg, ayang sayang biy tak? Biy sayang ayang sangat sangat au. Hope hubungan kite kekal. Biy akan setie dengan ayang".
Hooooo, ayat semue nak wrempitzzzzz je. Tapi nak tunai kan, macam HARAM kan? Bhahaha.
Ni bukan apela, aku just citer je ape yang aku nampak.
Eleleyyy, nipu sangat ah kalau aku tak pernah bercinta. Ahaaa, pernah tapi sering gagal dalam bercinta. Eceh ayat kalau tak gedik pon boleh kan Ika?!
Hmm bolehhh. Okay tak gedik dah :/
Erk kenape makin lame aku rase aku makin mengarut? Ah bye ah. Makin lame makin bebukan je aku mencarut. Hihik. Byeeee -.-


LAPARRRRRRRRR