Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Patot ke aku sakit aty? (':

Assalammualaikum *beri salam dengan keadaan yang lemah*.
Hi (': Sedih! Tapi aku rase aku tak patot sedih. Because of what? Because, dia sudah pon happy dengan kehidupan dia dengan orang yang betol dia syg, kan? 
Tadi kawan aku call. Yeah, siyesly aku jawap dengan keadaan yang sangat exited sebab selalu nya dia bawak berite gembire je dekat aku. 
But tadi, dia buat kan aku rase bermacam-2 perasaan yang timbul. Kenape aku still berase macam tu? Sebab aku syg dia? Tapi dia syg aku ke? (':
Aku ingat aku tak nak mengalir kan air mate lagi, buttt! (':
Kau dah buat aku mengalir kan air mate sekali lagi. Kenape mesti dia? Kenape mesi orang yang aku kenal sangat? Sokeyy, tu pilihan kau syg (:
Jujur aku cakap aku masih syg kan kau. Kalau bole aku tak nak berpisah. Jujur aku jealous bile aku dapat tahu kau dengan orang lain tu semue but if aku menangis keluar air mate darah sekali pon kau takan kembali dalam hidup aku. Sebab ape? Sebab kau dah ade dia. Dulu orang yang kau buang dan sekarang kau pungut balik. Tak sangke yang kau janji kan kau mungkiri, kan? (':
So, im just wanna said yang aku happy tengok kau happy sekarang. Aku tak nak menangis tapi mate tak bole di tahan. Air mate sungguh mudah mengalir, sebab kau (':
Sabar Ika! Ika kan kuat! Ika kene tempuh semue ni dengan tabah (:
Ika. Selame mane kau bersedih, dia jadi milik orang lain. Dia dah jadi milik orang yang dia ludah dan sekarang dia jilat kembali (':
Im just pray that you all always be happy yar <3 Aku tahu korang memang patot bersame.
Assalammualaikum (':