Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


AFIQAMARUL (:

Hay, Assalammualaikum sume (:
Ape khaba sume? Sihad? Tak sihad mam ubad oke.
Aku ade unsur2 nak demam.
TAPII!!!! MyBie dah demam.....
Kesian nya dia........ :(
Hmm, takpe2, Bie mam ubad oke, gerenti baek punye.
Kalau tak nak mam ubad, Sayang sebad Bie! Haha
Kkk, nak gedik2 pulak si Ika ni lah, eishhh.
Base lah kan, nak manje2 gak ngan Blog ni, lame dah kan tak manje2 gedik2 ngan blog ni, haha.
Hmm, btw, tadi, aku ade kemas clas.
But, MyBie tak g, cause dia ade tolong Mak si Danial hanta pempled ape jadah ntah.
Kkk, aku tak kisa pun, hmm.
Sebab dia tak datang d, and aku RINDUUUU sangad, cehhh...
Aku pun amek lah gamba ni haaa


Motif???
Ape motif2 ni haa?? 
Cari gaduhkahh? Haha
Kkk, motif aku letak gamba ni cause menande kan aku tenga rindu gilakkkkkk ngan Bie ni tadi.
Tu yang amek gamba cem tu, and tulis kat papan hitam (hijau sebena nya) cem tu, lahaii.
Haha, takpe2, esuk, if ade rezki, jumpe lah tu.
Cause esuk pun ade kemas clas g, InsyaAllah kalau de rezki, AMINN (:
Kbyebye