Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Suke dan beharap, haha

LALALALAA, majuk ke blog lame tak entry? Huh -,- relax beq, baru bape ary kud! Sampai nak jemm bagai ni? Haha, oke pape je lah!


Kakak kesayangan yang edit kan. Nak buad, tapi aku tak reti, haha

Oke, due2 pakai baju sekola kan? Tapi, aku je BUDAK SEKOLA. Akak aku abis suda. Pleasing2 ni time kat sekola. Rindu time sekola lah tu kan NurIzzaty? Hehe, btw, tahun ni kan cam sunyi pulak sekola tu. Aku pun tak tahu lah nape. Maybe baru2 sekola kan, tu yang rase cam tu. Hmm, t dah lame2 maybe oke lah kud -kudddddd- 

Btw kan, aku rindu say kat akak aku. Lame kud tak jumpe! Kalau jumpe mesti tak nak balek kan aku, haha. Ceceh, t dia dapad result insyaAllah jumpe ^.^

Tadi dah pembahagian kelas. Huh -,- seriusly aku tak suke! Aku dapad kelas RC kud! Hmm, bukan tak suke ape, just aku nak Akaun, p dapad RC yar tak suke. Aku dah mohon kelas Akaun, kalau dapad Alhamdulillah. Kalau tak dapad, kene study hard lah ngan kelas yang aku tak minad. 

Hmm -,- Beharap dan terus beharap dapad Akaun, huhu

p/s: Budak ni panggil aku Rihanna. Huh, aku RAIHANA lah ngokngek!