Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Relakan pemergian :)

Caye tak yang aku tenga rindu kan kakak and abang aku ni? Pergh, tak caye kau punye pasal, godaiiii lah, haha.
Huh, lame tak entry yang agak2 mengarud, so, terase pulak cam nak mengarud bagai kan, LAILAIII. Huh, btw, minggu ni siyesly agak penad kan. Hmm, aku seday tau minggu ni, guess what?
Huh, atuk aku meninggal, Inalillah.
Dia mang dah lame sakid, tapi mase sebelum raye ary tu masuk hospital, and dah kelua, ingad dah baek, rupe
nya sakid dia maken melarad, hmm, and ary isnin ary tu dia meninggal dunie.
Takpe lah, bia lah dia pergi ngan tenang dari dia seksa sakid kat dunie ni.
Kite yang masih hidup kene terus kan hidup and redha je, tak mahu lah telampau tak merela kan pemergiaan arwah tu.
Alhamdulillah, mase kenduri tahlil 3 ary beturud2 ary tu, ramai yang datang. Moge arwah atuk aku di tempad kan di kalangan orang2 yang beriman, AMIN :) Sayang atuk tauuu




p/s: Petang ni kemas2 clas, yuhuu ;)