Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


RAIHANA! Haha

Hohooo, ade cite baru kan kat tv3? Dia kaid kan name aku say, kire femes gak lah kan name aku? (kalau dia tak buad cite pun mang name aku femes what, ups! Haha). Btw, dia punye pelakon bawak watak name aku tu tahu sape? Orang nya comel2, cantek2, cun2 and artis paling cantek kat Malaysia (kate Metro) ialah Ayu Raudhah! So, temaktub, dia mang cantek lah kan! Hee!

Kalau sape2 yang tak kenal Ayu Raudhah (jakun!), bawah ni aku letak photo dia ;)



Btw, dia ni tak betudung, tapi aku lebey suke tenguk dia betudung. Bagi aku lagi cute mute bhai!! Ni haa, tenguk2!



Cun kan? Pergh, aku geram tenguk muke dia. 

Eh, jap2, kalau korang nak tahu cite ape yang dia belakun bawak wtak Raihana tu kan, bawah ni cite dia ;)


Cite ni haa, kay tv3! Tenguk tau, best ke tak best ke belakang cite, tenguk dulu baru tahu best ke tak, haha. 
Btw, cite ni di adaptasi dari sebuah novel tajuk nya Gemersik Kalbu jugak.

 Tapi kan, dalam wtak ni hero dia cam tak best lah. Tak minad! Laen kali, ganding kan lah ngan Zulhuzaimy! (sebab aku minad dia). So, sape dah bace novel dia maybe dah tahu kud cam ne cite dia. Aku ni peminad novel, tapi novel ni tak bace g, so have fun with this story yar ;)

p/s: Mohd Hariz aku buad cite pasal awek kau ni, haha