Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Oke, aku tak faham --'

Hay, assalammualaikum, jawap2, tak jawap dose, jawap miang, hahaii ;)

Oke, sebena nya aku tenga tak faham ni.
Semalam aku maen edit2 lah kan blog aku ni, tibe, tempad follow kat atas tu hilang ntah ke mane.
Frens yang follow aku sume, pun hilang ntah ke mane, takde dekad page, p ade kat tempad laen, kire bile orang tenguk aku punye blog cam takde followers.
Hay, mendatang kan pelik ni.
Tapi, even takde bendalah follow kat atas page ni, tetap orang bole follow, ha, cam ne tu? Pelik say!
Aku nak balek lah follow kat atas tu, t takde orang follow, sape2 reti help me please, haha.