Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


LOL

Haha, seriusly masuk kelas RC best lah jugak pembelajaran nya. Hay, tapi time budak2 yang degil gila tu, mang tak bole blah, cam siud je kud, haha. P kalau layan pale budak2 yang mang nak amek RC, mang oke budak2 nya, aku pun teikud2 kadang, haha.

Bayang kan, kelas aku ramai gila kud boy! Haha, ade 38 orang p guess what? Gurl just ade 6 orang je kud! Haha, langsung tak bole blah say and kadang kitorang di beri layanan special cause yar lah kan, just bape ketul je kud gurl. P kadang hampehhhh gak, jadi bahan je kan, huh -,- siud kud, haha

Tadi kemas2 kelas, and guess what?
Haha, tak sangke budak2 ni still memberi kejesame yang baek lah kan, haha.
Salu nya kan kalau boy ni agak susa siked, ni dorang kire untung lah kan datang.
Dorang tolong cat2 ape yang patud sume, ade yang datang mang rajin, and ade yang datang
just tuk mengacau, pape pun, kire
untung lah kan dorang datang dari tak datang langsung. Kire rajin lah tu! (sangad) haha.
And ade g beberape cite best yang aku tak bole nak tulis kat sini.
Agak private lah jugak kan.
Kang kalau cite kat sini takud ade sape2 yang terase or what eva else.
Aku tulis entry ni bukan tuk sape2 terase. G pun melibad kan 2 orang manusie.
T kang dorang gaduh pulak, haha.
G pun aku layan due2, bukan tak layan, just aku tak bole terime sape2 g, oke FULLSTOP :)

Oke, sampai sini je lah oke, mate sakid pulak, mama tolong!!!!!! Huwaaa!!!!!!!!!! Haha, dadaaa :))