Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


coklad coklad

Hihi, assalammualaikum! Ape khaba sume? Sihad? Tak sihad g mam ubad sane, eh, pi klinik sane, kalau tak baek jugak, pegi hospital sane.



Hee, ary ini ary ahad. Ary ini amad busan. Ary ini ary banyak keje kawin. Ary ini ary orang kenyang sebab mam kat keje kawin. Ary ini jugak ramai yang dapad dued sebab banyak tolong2 kat keje kawin. Ary ini eh suda lah kau ikaaa!
Hee, ary ni kan sebena nya ade keje kawin kat ruma si Paan tu, akak dia kawin, bukan dia tau, tapi dia pun sibuk2, gatal2, miang2 nak kawin bagai, haha, oke, mang tu pangai dia --'
Pastu t petang ade lah jugak makan2 dekad ruma si Wafi si comel Zatul tu.
Aku pun tak tahu lah aku g ke tak, oke stop it.

Aku nak cite pasai coklad lahaii, my fevredddd! Suke gila aku, jangan nak buang tebiad sangad ea ika!
Ary ape ek ary tu, isnin kud, kud lah, abang aku, MOHD HARIZ BIN MD AMIN yang tesangad baek aty, baek aty dan baek aty memberi aku coklad ape jadah ntah name dia, Van Houten kud, haha.
Even name dia cam tu, faymes way coklad tu and dah semesti nya sedap.
Siyes sedap, oke stop it ika. Eh sedap tau, sedap sangad, stop ika! Kalau korang makan nak lagi tau, oke STOP IT IKAAAA!
Huh, ape ni, mepek lagi, lahaiii.
Sape yang tak tahu cam ne coklad nya, cam bawah ni haa -JAKUNNN-


Btw, coklad yang si abang gonjol aku ni bagi, MANE KECIK KANNN! Besa kud, pastu aku sorang je mam, aku sorang je melantak, aku sorang je yang abis kan, haha. Kejam kan aku.
Eh, tak lah kejam sangad, coklad aku kan --'
Oke, malas nak ngarud bagai, even dah banyak mengarud, tataa titiii tutuuu, salam ahadd! CHOWW ;)