Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Welcome New Life!

Hikhok, btw, NEW LIFE, NEW BLOG jugak kan? Haha, simple tapi aku puas aty cause aku maen tekan2 tak sangke jadi macam ni 'lawa' (suke aty aku nak cakap ape).


Yar yar, WELCOME NEW LIFE! Btw, lame jugak aku mendiam kan diri yang kepoh ni. Tapi, aku decide malam new year ni aku kelua balek buad kecoh kat fb dan jugak blog (ade twitter, tapi lame tak bukak). So, ramai yang berazam bagai kan? Aku pun tak telepas dari sebarang azam lah. Tapi aku tak bole mention lah, hanye dalam aty aku je yang tahu. Nanti kalau tak tecapai kang cakap aku cakap gebang pulak. Haha.

Tapi tapi tapi, 2012 ni aku nak kurus way, huh -,- Jangan gelak ea, aku tibai sorang2 kang! (tak berani aku nak tibai anak orang). LALALAA~ Bebalik pade azam tadi, hmm, aku nak happy kan diri aku sendiri, bole kan? Haha, takan tak bole, oke, selame aku mendiam tu, aku buang segale prob 2011 yang ade, and malam ni aku datang dengan seribu semangad nak tempuh 2012 yang bakal tibe beberape jam lagi ni. Huh, tak saba nya way (sumpa exited!). 


Kalau korang bole tenguk muke exited aku, maybe macam ni kud? (teruk betul!)

OKE OKE OKE, hope cerie tempuh hidup baru IKA RAIHANA AND OTHERS

p/s: aku baru tenguk cite omb.rindu, seday! (korang yang dah lame tenguk diam!)