Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Membuad kan aku terus tabah :)

Kalau nak di ikud kan, aku memang masih lemah sekarang ni bertaruh dengan perasaan sendiri. Memperjudi kan hidup dengan bende yang tak pasti. Aku bukan tak pasti, tapi keliru. Mungkin orang anggap aku cume setahun jagung, tapi mungkin setahun jagung ni lah yang lebey matang dari yang makan garam dulu.

   Kadang kadang Allah sembunyi kan mate ary, DIA datang kan petir dan guruh. Kite tertanye tanye, ke mane hilang nya mate ary. Rupe rupe nya DIA bagi kite pelangi


Kate semangad tu lah yang selau aku simpan dalam aty. Aku takan lupe kan kate kate tu kerane ia amad bermakne sekali dalam hidup aku. Sesorang yang kenal kan pade aku, kalau tak, aku memang tak pernah tahu tentang kate kate ni and mungmin hidup aku maseh lagi tercari cari bende yang tak pasti.

Aku tak pernah lupe kan orang yang aku sayang, cume orang yang aku sayangje yang selalu lupe kan aku. Tapi aku tetap keep my smiling. Tetap tersenyum dalam ape jue keadaan nya. Dekad dunie ni sesuatu yang bernilai akan kite sedari selepas kite kehilangan bende tu. Aku dah rase semue tu, dah rase. Perid, tapi aku tetap telan dengan ikhlas dan tanpe bersuare.

Orang kate jangan tipu diri sendiri, ikhlas kan semue yang berlaku. Aku dah cube dan Alhamdulillah aku bole. Sekarang, aku maken kuad. Maken kuad tuk tempuhi segale nya dan itu yang membuad kan aku berfikir lebey matang lagi. Allah merancang yang terbaek tuk kite, Allah akan bagi orang yang betul selepas bagi orang yang salah. Yang salah tu lah yang memberi kite pengajaran dalam kehidupan. Kite kene cari kekuatan hidup, baru kite bole bertahan. Kekuatan tu untuk diri sendiri, dan bukan untuk sesiape.

   Yang melupe kan kite biar dia melupe kan kite, tetapi biar lah kite mengingad dia selame nya


Lover
Ika Raihana / Stoory Moory Ika Raihana