Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Makcek Snapping

Hikhokkk. Busan amad doh. Haha, just entry kali ni aku nak cite tentang perempuan gila snapping ni. Ika Raihana lah, siape lagi (bukan aku ke tu?) Haha.

Ok, memang aku minad sangad nak snapping. Ntah kenape, memang di lahir kan tuk snapping. Haha. Entry yang lepas aku ade cite right pasal baju and blablabla tu. Then aku de cite pasal PolkaDot Shawl right? Ok, aku dah dapad! Haha, tapi bukan jenis satin lah.


PolkaDotPolkaDotPolkaDot~~

Haha, gila kau tak suke. Dah dapad tu suke lah kan. Haha. 


Ok ok ok, berbalek pade cite snapping d, aku mang gila snap (berape kali nak ulang ayad tu?). Haha, tak tahu nak cakap pe just look lah semue photo ni ehh :)