Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Kuali panas

Sebenar nya ptajuk dekad atas ni takde kene mengene pun dengan ape yang aku nak cerite ni. Haha, btw aku pun tak tahu nak cerite pasal ape. Just busan and nak create something dekad blog ni. Kalau tak kang, blog i merajuk lagi pulak kang dengan aku. Ok, hurm, aku nak cerite pasal baju baju lah, bole? Haha, kalau tak bole pun aku nak cerite jugak. Pedulikkkk

Aku berminad dengan satu baju ni, just liner dalam dia yang belah bawah jarang lah. Kene pakai kaen dalam bagai, tu yang payah tu.


Look baju ni, cantek kan?

Baju ni memang cantek, tapi tu lah, bawah dia tu haa. Jarang. Kalau belah lengan, bole pakai dengan cardigan. Yang belah bawah tu haa, kene pakai dengan kaen dalam bagai. Payah kud. Takud tak selese je nanti. 

Then, berminad dengan satu skirt ni tau. Haha, kalau bole, semue bende aku nak berminad. Haha.


Look skirt dia tu, cantek kan?

Skirt dia lawa bhai. Memang nak beli. Ary tu cari dekad mall, semue mahal. Tu yang nak survey dekad fb ni. If ade yang lagi murah, memang nak beli. Pedulikkkk ape orang kate. Haha, just nak bergaye, tak salah kan? Orang bertudung pun bole bergaye what. Huhu.

Lepas tu, nak beli jacked. Dah survey gak satu jacked ni, lawa tau.


Tenguk yang orang tu pakai. Woww

Cantek kan? Geram je. Ok, confem nak pulun nanti. Mintak mama, haha. Bende ni memang cantek, and dah jadi pattern zaman sekarang. Sebeb macam simple, tapi lawa je mate memandang.

Ok, yang ni pulak nak cari shawl. Shawl yang tengah famous sangad orang pakai sekarang, polka dot. Memang tak di nafi kan, memang lawa lah. Tak bohong pun.


Tenguk ni, Satin Polka Dot. Lawa lawa lawa!!

Haha, memang lawa. Geram je. Nanti kau, aku beli kau, kau akan jadi milik aku. Haha, just wait and see. Haaha, ok, bole stop here? Kang makin banyak bende aku nak beli, and makin pokai lah aku kan? Haha.

Harap bole belo lah semue ni, harap dapad lah. Kalau abis, mang menanges melalakkkkk