Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Dapad ke? Tak kud :)

"Muke kau puteh, kau tinggi, rambud kau not bad lah, kau senyum ok lah, kau tak layan perempuan sangad (maybe), kau macam take care, kau macam caring, kau ade membe yang bole lah bagi aku, rumah kau dekad dengan aku. Ok, aku dah list kan semue. Tapi dapad ke? Tak mungkin :)"

Ok, ary tu kan, aku ade tulis status cam tu dekad fb. Wah, memang lah kan, sekarang ni aku cam ade gila kan sorang mamad ni. Haha, mule nampak dia tu, takde perasaan pun. Bile lame lame cam kitorang saling terpandang dalam keadaan tak sengaje, terus perasaan aku jadi laen. But I know dia takde pape perasaan pun dekad aku. Haha, aku just suke look face dia yang ala ala babyface tu. Cute oh, macam nak cubid cubid, haha.

Tapi kan...

Tapi ape???

Tapi.....

Tapi???

Tapi dia cam dah ade awek je. Haha, ok, terpulang lah kan dekad dia nak ade awek ke tak. Yang aku nak sibuk kenape kan? Huhu, ok, just jealous siked je, siked je tau! Tak banyak pun, haha. Kau poyo lah Ika, err!

One more thing>

Petang ni cam nak pergi shopping with my lover bestie Nurul Hiddayyah tu. Nak shopping shawl kejap. Ok, mang tak kaye mane pun, just nak bergaye, beli je lah. Haha, tu pun if dia tak busy lah kan, kalau dia busy aku ajak mama aku lah kan. Haha, ok stop here. Tak nak merepek bagai. Trimas bace, trimas kutuk. Love you all, Tataaaa :)