Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Blog GILA! MOOD GERAM! haha

Haha, padan muke blog. Aku punye tajuk bole mendatang kan perasaan rajuk dalam diri kau kan? Haha, siape suruh cari pasal dengan aku blog. So, keep it up ok? Haha :D

Ok! Ary ni kan, aku nak lah mengedit blog ni, konon nya nak bagi cantek siked lah kan blog aku ni, rupe nya korang tahu ape blog ni buad? Dia balas dendam sebab aku dah lame tak update bende merepek bagai cam dulu. Huhh =="

First thing that blog ni buad ialah:

1. Menghilang kan segale widged yang dulu bersusah payah aku cari.
2. Blog sekarang dah tak cantek and dah jadi cam pape je lah! Haha

Sekarang yang aku nak buad tuk balas dendam dekad blog ni ialah:

1. Konon tak nak update selame setahun lah, tapi update gak! Huhh
2. Konon tak nak cari widged baru lah, tapi jap lagi nak cari gak widged bagai tu.
3. Konon tak nak follow sesiape lagi lah cause blog dah tak cantek, tapi maken ramai aku follow bhai! Haha

Ok, lantak lah kau blog. Janji kau bahagie dengan hidup kau mengecewe kan hidup aku ary ni, haha.