Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Kerinduan :(

Hayhoo. Assalammualaikum:) Actually, very long time jugak tak merepek dekad dalam ni. Actually, ary ni de story nak moory dekad korang. Yar lhakan, pasal kehilangan, kerinduan. Yar, sekarang semue perasaan tuh tengah ade dalam diri aku.

Kesunyian, i'm very felt it. How can I do that

Bile lha die nak sedar yang aku rasekan semue tuh? Aku tak sangke semue bende ni jadik dalam sekelip mate jekan. Aku still mengharap tapi still membenci jugak. Hidup dalam keBLURan. Macam mane nak buad pun tak tahu lhakan macam mane. 


If You at here now, nak cakap sangad yang rase ni tak pernah berubah. Tapi apekan daye, pergi lha dengan si die yang ntah jujur ataupun tak dalam diri kau. Kau rase die jujur, tapi bagi aku tak kerane aku buad aku macam ni dah tentu die buad kau pulak. Susah nak cakap, but aku rindu dengar suare kau. Rindu nak bergurau dengan kau macam dulu. Tapi aku tak terdaye nak tolak semue takdir ni. Pergi lha kau dengan die, aku relakan, tapi kerelaan tuh tak semestinye menentukan kau terus kekal dengan die :)
BECAREFUL LHA OKE :)