Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


youu are soooo bingai !

Hay ! Asal ekk kau tak pernah sedar yang kau toh mak orang ? Umur baru setahun jagung , dah ada anak . Kau tak malu keh ? Kalau aku lhakan dekad tempad kau , aku dah malu sesangad malu ! Kalau bole nak benti school . Yang kau ? Buad derkk aje . Lepas toh bole pulak buad onarkan dalam school toh ? Kau nih perempuan bingai jenis apa ek agaknya ? Amad memalukan kau jadi perempuan kau tahu tak ? ! Asal lha ekk school nih bole terima kau ? Kalau aku lha jadik pengetua dekad school toh , aku tak mahu pelajar perempuan jenis macam kau nih ! Menyusahkan dan buad malu nama school kau tahu ? ! So rude ! Dan amad menjijikkan . Jelek sangad kau tahu ? Iyewwwww ~ Mak orang tak sedar diri ! Mak orang tak reti malu ! Please lha ehh . Aku mintak dekad kau satu jeh . Please lha ada perasaan malu toh siked . Iyeewwww ~