Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Terapad bersama saya :)

Entry kali nih mengenai mereke yang cumils dalam aty aku :) Memang sebelum nih dah buad tentang entry macam nih , but dah delete lha kud . And buad yang baru * bole keh macam toh :') Hee , bile bercerite tentang orang yang rapad dengan aku , aku memang suke sangad . Sebab aku suke bercerite tentang dorang cause dorang nih memang special lhakan dalam hidup aku . Expecially in my heart nih :') 



Oke , kakak yang cumilskan ? Jangan kate tidak cause die memang secumils manusie . Aku suke looks muke die yang putih melepak toh . Suci gtoh ~ Die baek , memang dah tak tahu nak cakap macam mane cause die memang baek sangad . Banyak tolong aku :)

Oke , mereke mereke yang cumils dalam aty aku lagi ialah : jeng jenggg


ofcos bestie eva aku . Aku banyak sangad share pape dekad dorang nih . Walaupun kekadang rase macam nak tendang jeh dorang nih , tapi dorang baek sangad dengan aku . Dulu kitorang berempad , but nih tinggal bertiga jeh .


Looks , tinggal kami bertige . Kawan rapad kami lagi sorang dah pindah berjauhan dengan kami ( walaupun tak jauh sangad ) . Hurm , kitorang rinduu kepochi dan gelak pontianak die :') ( Jike anda bace pade malam ary , rasekan kenaik bulu romaannya ) .

Nak tahu tak budak kecik yang pindah toh yang mane ? Oke , looks budak kecik sebelah aku nih , sobbb sobbb :')

Nih lha budak kecik kepochi toh . Rindu betul dekad die oke :(

Dan orang penting ! Yang paling penting lhakan . Betul tak tipu , is : jeng jengggg 

Mohd faiq :)

Oke , nak tahu sebab ape orang yang paling penting nih di letak dekad bawah sekali ? Cause banyak nak cite tentang die :) Tapi tak banyak sangad lha , but bole lha ~~ Hehe . Oke , Jangan tertanye tanye kenape aku say die penting dalam hidup aku . Korang faham faham jeh lha ehh :)


Oke , bile aku letak picture picture nih ofcos korang fahamkan kitorang ape ? So , aku tak mahu cakap banyak , korangkan dah tahu :')

Oke , semue yang cumils dalam aty saye dah saye suradkan di dalam entry kali nih . Sebab ape mereka cumils di aty saye ? Sebab mereke banyak membantu saye dalam banyak hal , temani saye di kale sunyi , membantu jika ade masalah . Tak kire ujan ribud petir , mereke sentiasa ade di dalam aty saye :') Terime kasih sayang semue :)