Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


oke oke .

oke oke . actually aku tengah busan . nak cite pasal ape ekk ? hurm . haa , nak cite pasal SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN BANDAR TENGGARA bole tak ? bolekan ? kalau tak bole pun aku tulis jugak . suke aty aku lha . blog aku , haha . school aku nih chantek die biase biase jehkan . budak budaknye pun ramai jugak lha yang cun and yang nsem . bertuah yang memiliki rupe sebegitu . 

nak sebud keh semue class yang ade ? oke oke , aku sebud .

1 . baiduri
2 . delime
3 . intan
4 . mutiare
5 . nilam
6 . zamrud

* susunan tak ikud class oke . 

nih name namenye . nih semue name batu batu jeh sebenarnye . aku now nih duduk dekad class baiduri . memang orang akan cakap , woooww , class bai say . p korang tak tahu budak dalam class aku macam mane . adoy , tak reti nak cakap . bukan mengutuk class sendiri . tapi fakta dari auta kud . haha .

nak kate degil bole lha . not bad . haha , nak kate baek , pun bole lha . not bad jugak . tapi , ahha . mudah mudahan kitorang dapad lha 9a dalam PMR kan . walaupun dah kene sumpah laknad dengan orang yang kurang hajar dan mulud memang berlongkang longkang . iyewww ! die cakap die doakan kitorang satu class tak dapad 9a dalam big exam toh . abis , die fikir kalau die dah sumpah laknad yang bukan bukan die dapad pahale sangad lha ?? hoyy , kau sedar diri kau . kau bukan baek sangad kudkan ? betul tak ? hasyy . angin lha jugak kud . kau buad jeh kerje kau . kalau kau buad jeh kerje kau , tak nyusahkan orang laen . insyaAllah doakan yang sumpah laknad toh termakbul . kitorang iyee iyeekan aje . bukan salah besar punkan kitorang buad . iyeeww .

e'ehh , dari school sampai ke maki hamun pulak ==" oke , kite tutup tentang orang yang tak berperikemanusiaan toh oke . kite sambung pasal budak class zamrud nak ? bebudaknye bole tahan lha kan sporting abes . memang best layan kepale otak dorang yang ehh , susah nak cakap . biol gila kud . haha , yang si DIE pun dekad class yang same jugak . aw aww :)

class baiduri pun tak bole challenge jugak . budaknye best best jugak . suke layan kepale dorang , haha . delime pun lebeyh kurang jeh dengan baiyy . sporting , gegile . haha , likes . intan jangan cakap , mak gua . pun sporting abis . haha , nih kepade yang sporting terharu lhakan bace . tapu yang tak sporting toh ntah endah tak endah jehkan die bace . ehh , lantak kau lha . haha .

yang class nilam nih form3 jeh kud yang ade . budaknye cecampur . antare golongan pandai or tak . haha . oke oke . malas nak cite panjang panjang walaupun dah panjang lha sangad kan . oke baiyy .