Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


mungkin aku akan berubah :,)

masyAllah . aku macam bertaubad gila kene ceramah pepagi tadi . actually , aku banyak terase dekad bahagian ibu bapa toh . aku tahu aku banyak buad salah dekad mama and ayah . maafkan along mama , ayah :,)

you all know what ? oke oke . memule macam nih . semalam ade announce . orang yang announce toh cakap budak form2 kene pergi bilik seminar and surau . cause ustazah and ustaz nak bagi ceramah ape ntah . oke oke , aku buad tak hirau jeh lhakan cause tak kacau aku punkan . tetibe pepagi nih orang yang same bagi announce lagi . die suruh budak form3 lha pulakkan pergi dekad bilik seminar . bilik seminar foe gurls saje . boys dekad surau . kitorang masuk bilik seminar nih dah dedor lhakan . takud ade spotcek keh apekan .

sekali ustazah hasnah nak bagi ceramah lha . oke oke , kitorang dengar lhakan . memule macam tak best . dah lame lame tersentuh doe rase aty nih . die banyak melibadkan masalah sosial pelajar yang masyaAllah , dah melampau lha kud now nih kan . first cegu cakap pasal coupling nih . oke oke , naseb cegu tak tanye sape yang couple or tak . kalau tak mesti bebudak nih dedor lha jugakkan . cegu just mengatekan , couple etoh haram . ramai lha jugakkan yang dedor . sebab ramai yang couplekan . 

then cegu tanye sape yang tak sembahyang subuh toh semue . ramai jugak lhakan yang tak sembahyang . Allah . nak exam but tak sembahyang , hurm . dah ustazah ceramah punye ceramah punye ceramah ustazah suruh kitorang tutup mate . ustazah suruh kitorang ingad balek segale dose yang telah kitorang lakukan . betape ramai yang mengalirkan air mate . termasuk lha akukan . aku tak nafikan .


ustazah tanye lagi sape yang pernah lakukan seks semue . ustazah cek , ustazah cakap ramai lha jugakkan . ape lha dorang nih , baru form3 kud . dah memacam . masyaAllah . pastoh dah abis ustazah bagi ceramah bagai , ustazah bagi satu kertas kecik dekad semue budak dalam bilik seminar toh . ustazah suruh tandekan right sape yang maseh suci and tandekan pangkah kalau dah tak suci . aku macam ade nampak kertas yang pangkah . tapi aku tak tahu sape punyekan . 

tapi betul , aty aku tersentuh sangad ceramah tadi . harap better berubah tak lawan cakap mama ayah lagi :) amin !