Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Maaf

Hurm , ary nih aku ada buad salahkah ? Aku pun tak tahu aku ada buad salah apa sama dia . AQku rasa aku tak buad apa salah . Tapi kenapa aku yang perlu mintak maaf yeah ? Oke , pelik . Conferm pelik . Tapi aku tak mahu gaduh , aku mintak maaf jeh . Dari benda nih melarad . 

jujur aku cakap aku memang seday . Aku pun tak tahu kenapa . Bukan salah aku . Aku tak tahu pape . Tiba aku di salahkan  . Memang dia tak samakan aku dengan ' dia ' , tapi aku agak terasa . Sebenarnya apa yang die plankan ? Aku seday :')

Hurm , tapi semuanya sudah aku lupakan . Aku dah tak mahu fikirkan tentang etoh . Aku tahu , memang aku tak bersalah , cuma aku di salahkan . Aku tetap maafkan dia , sebab dia tuduh aku macam toh . Dia kata aku menyusahakn :( Dia kata aku nih sama macam ' dia ' . Aku nih cuma meriah dengan member . Tapi dengan dia aku pendiam . Aku bukan macam toh , aku bukannnn . Aku seday .

Tapi semua etoh dah berlalu . Aku dah mintak maaf dekad dia dengan rela aty walaupun aku tak faham pape pun tentang hal nih . Dia maafkan aku . Naseb dia maafkan aku . Aku dengan dia dah macam biasa . Dah tak mahu gaduh lagi . Aku tak mahu :')