Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Kawankah ? Musuhkan ? Confiusss dahhh

Oke oke . Assalammualikum sayang makcik pakcik sekalian alam yang di anugerahkan oleh Allah :) Hay guys . What your opinion about kawan yang dia nih talam dua muka yeah ? Oke , not my bestie or what eva but about sorang kawan yang dulunye memang rapad dengan I , but now berkawan dengan musuh I . Bole terimakah ? Tidakkan ? I tahu , You all tak payah oke nak tipu I or what eva elsee . Iyewwww

" wah kau , pakai keychain nama dia ehh . Nama kaukan Afiqah . Apa nih pakai keychain nama orang lain ? " 

Oke . Kata kata yang dia salu cakap dekad aku bila nampak aku pakai keychain nama DIA :) Dan tadi dia ada kata 

" Kau , dating jeh . Jealous aku . Dia balek lambad kud ary nih . Tak macam kau , dapad dating dulu "

Aku layankan aje kata dia yang sebenarnya dia dekad dekad aku cause dia mahu korek segala rahsia bestie aku dan aku sendiri . Kau fikir aku tak tahu ? Oke , sekarang dah kantul . Kau tak payah menipu kami lagi . Terimassss !