Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


kau mcam ..

haisyy kau nih . kenape kau di lahirkan di dunie nih untuk menyakidkan aty besfren aku and aty aku haa ? kau prempuan . haiyoo maa . mulud kau tohkan berlongkang longkang kau tahuu tak perempuan ?? pelik lha jugak aku dengan kau nih . kalau seary mulud tak diam tak bole keh perempuan ? oke oke , aku tahu kau jelous dengan kitorang sebab ape yang kau nak kau tak dapad . sebab bile kau nak aku and besfren aku yang dapadkan ? oke oke , now dah terbukti semue toh . haha .


haa , amek kau perempuan !


haa , nih lagi satukan ^^


haha , sorry oke !


kan kan ? kau just jealous sebab toh kau pi canang cite bukan bukan pasal kitorangkan kan ? ape punye manusie lha kau nih . orang macam nih pun ade ke ? ouhh , tak sangke aku tahuu . kau kalau setakad nak berlongkang mulud , baek payah hidup oke ? aku tahu bahase aku agak kasar lha kan * but bahase kau lagi kasar oke . aku and bestie aku sakid aty oke . bukan sakid aty suke suke . tapi memang mendalam sakid aty . aku harap lhakan kau berubah !