Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


:)

Exam exam dan exam saja sekarang nih . Kan My Life, My Mode! ? Hee . Aku tahu , kau tak payah nak berdalih dengan aku oke . Heee ~  Hisy , betul lha kata The Pink Gajah Story , sekarang nih musim panaskan ? So hot . Lagi lagi waktu balek tadi memang tengahari gila . Tak tahan menunggu . Bus stop ramai orang . Tak mahu bersesak . Lagi panas . So terpaksa lha aku berdiri atas jambatan . Wah ! Bertapa penadnya ! Lenguh kaki berdiri punya lama tak ingad dunia . Bus pun sampai , Ya Rabbi , cepad gilaaaa ! Grr , cepad sangadkan !

Matahari nih baru panas siked jeh kud , neraka nanti lagi panas . Tapi kita rasa macam Ya Ampun ! Bahangkan ? Bahang sangad ! 

A'ahkan , bercakap pasal panas nih . Ary nih aty aku panas lha jugakkan . Sejak bukak Fb tadi , terasa panas aty sangad . Looks etoh , looks iynih . Semua bagi aku macam menyakidkan aty . Oke , memula tak sakid aty sangad looks Fb orang laen . Bila tiba tangg dia , MasyaAllah , tak bole nak cakap panas aty . Bagai terik mentari dekad atas tadi haa . Tapi setelah makan cokladddddd yang mama beli , oke , jujur sejuk aty nih . But , sakid aty tadi toh masih berbaki lhakan . Oke oke , entry bulan nih macam pendek pendek jehkan ? Memang sengaja , sebab takda apa yang nak di ceritakan . Senua yang nak diceritakan semua yang menyakidkan aty . So , tak payah lha . Nanti korang pulak yang berangin . Thanksssss :)