Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


sakid atyyyy !


youu are beautiful youu know . geram sangad bile aku tenguk muke kau . kau memang sangad cantek dan sangad cumils di mate semue orang . tapi way , kau perlu sedar . bukan kau saje yang chantek dekad dunie nih . nih bukan nak mengutuk or apekan . but it is true lha way . kau kekadang aku tenguk macam dah melebeyh . mementang kau chantekkan dari semue orang .

tapi kau nak tahu tak way ? aku geram sesangad geram dengan kau . macam lha semue orang dekad dunie nh kau yang punye . kau yang kuasai di sebabkan kechantekan kau toh , eiyuwww ! macam geli jeh aku dengar walaupun kau memang chantek lhakan !


aku tahu kau pandai toh semue , tapi please wayy , aku harap sangad kau berubah . oke !



tapi tak peh , aku akan simpan semue nih sampai kau tahu oke ? kau perlu tahu , tak semue orang chantek akan selalu chantek . kalau aty tak chantek baek tak payah . thanks , baek aku senyummmm :)