Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


pixca

oke oke , looks dekad tajuk ary nih . pixcakan ? korang suke snap pix tak ? ofcos likekan ? kalau tak like pun , korang buad buad likes lha oke . ehem , if korang nak tahu lhakan . aku penggemar snapping a.k.a gila lensa . pergh , tipu sangad lha kud kalau aku cakap aku geli camera . i love camera . pape yang bole snap pix aku lha aku likes . haha , jangan cakap pape . aku segan ==" haha .


haa , nampak tak pixca atas nih ? erkk , aku lha nih . haha , kelakar ? kan kan ? haha . mari aku basuh korang lagi dengan pixca aku yang laen . bolekan kan ? haha !


ika raihana :)


ika raihana :)


ika raihana :)



so , nih jeh aku bole bagi korang . nak upload bebanyak malas kud . oke oke , nanti laen kali aku upload yang laen . haha :D




ehh , kejap kejap . cite belum abis lagi kud . korang dengar background lagu aku ? hehe , sedapkan kan ? yeah , aku tahu . even korang diam macam toh aku tahu lagu toh sedapkan ? lagu fevred toh . jangan maen maen . MARRY YOU _ BRUNO MARS :) love love ! likes sesangad . dengar lha oke . kalau tak mahu dengar off jeh speaker korang or sumbad telinge korang pakai kapas oke ? simple right :D