Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


penad tapi memuaskan

ehh , jangan nak memandang serong yeh about tajuk di atas . maksud aku , penad bermandi mandian nih gunung ledang waterfall . tapi memang best ! hilang lha kud all tension yang berkubang dekad otak nih . air die , mak gua ! tak bole nak cakap . memang sejuk . segar gila . lame lha jugak berendamkan . tak tahu lha bape jam . tapi memang lame . 

mule mule bile mama cakap nak balek kampung oke lhakan . aku go on jeh . cuti lha katekan . memang tetuap bulan balek kampung . sekali mama cakap bawak baju lebeyh siked . aik , kenape pulakkan . then , mama cakap nak mandi waterfall . memang dah lame aku tak mandi waterfall . toh yang berkobar semacam toh . memang lha korang ingad aku nih macam bebudak happy gilakan nak mandi waterfall . haha , aku dulik ape korang nak cakap macam toh . iyewww ! jangan nak sibuk .

actually lhakan , nanti aku nak letak picture dekad waterfall toh . now nih belum upload lagi , malas lha pulakkan . tunggu time aku rajin lhakan baru aku upload segale picture yang korang nak tenguk sangad sampai hentak hentak kaki * perasan jeh . haha 

the end of aku punye storykan , memang best walaupun penad yang amad . memang lepak membute terus bile sampai umah * walaupun dah cukup membute dalam kerete .

merepek merapu dah beres . so reading sampai abis . jangan tutup sebelum abis bace . haha . 

nice day all :)