Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   



korang tidak kisah bukan jika baju blog aku iynih berbunge bunge ? haha ! sudah tukar sebenarnye baju blog iynih . haha ! saje mahu tulis entry yang aku dah ' berbungekan ' blog aku iynih . haha dan yang sepastinye bewarne pink . haiyoo ~ tak tahu bagaimane bole terkecimpung dengan warne pink . aku sendiri tidak mengetahui sedikid pun tentang mengapakah aku sudah mulai suke kepade warne pink . haha * actually dari tahun lepas suke warne pink sejak nampak bear sebesar aku duduk bersile dekad kaki lime sebuah kedai .

dan sejak dari etoh juga lha aku mulai menyukai warne pink dan mulai meminta minta bear sebesar aku yang bewarne pink . haha mungkin tiade siape kudd nak bagi bear yang sbebsar etoh . laen lha kalau aku dapad ehem ! anak datuk ataupun kawin dengan putera raje . haha ! mesti berbunge bunge bukan aty aku iynih ? haha * memerasantankan diri .

* PERHATIAN PERINGATAN . ENTRY IYNIH MUNGKIN AKAN MEMENINGKAN KEPALE ANDA . HATI HATI !

ape kate kalay korang bagi jea aku bear macam toh ? korang dapad pahale . aku dapad untung . kan kan ? so same same dapad balasan . kan kan ? so same same dapad untung . kan kan ? so kesimpulan dekad sini . korang bagi jea ;ha bear sebesar aku yang bewarne pink toh . haha ! actually aku jumpe bear yang duduk bersile di kaki lime toh dekad langkawi . haha . tak tahu lha dekad sini wujud ataupunn tidak bear sebesar etoh . haha !

terase rugi kudd tak beli . * tapi kalau beli kene bebel dengan mama aku sebab buad nyemak ferri dan buad nyemak kerete jea bile sampai jeti ==" . tapi macam lha banyak dued sangadkan ? haha ! dekad langkawi toh yang paling banyak aku terokai coklad ! memang pasar coklad murah dekad sane . suke sangad ! kalau bole satu kedai aku nak beli . * tenguk badan lha . haha ! tapi apekan daye . hanya due plastik besar jea yang dapad aku bawak balik .

mengambil mase jugak nak abiskan coklad sebanyak toh . lagi lha kalau aku beli satu kedai . haiyoo ~ harukk tak harukk bukan ? naseb lha saitan tidak meminta dekad dalam aty aku nih supaye haruk segale baju yang ade dekad sane . lagi satu baju dekad sane amad sungguh lawa ! * beli satu jea last last . haha !

abis toh kalau nak beli banyak banyak siape nak pakai ? ( alasan semate ) . satu lagi . haha ! aku paling teruje aww aww bile dapad pergi banayk tempad dekad sane . tapi banyak jugak tempad yang aku tak lawad . mase dah time lha katekan ( padehal penad . toh yang tak menyempad toh ) korang tahu ? korang tahu ? mesti tak tahu kan kan ? betul tak ? betul lha toh kan kan ? hurm dekad sane pinggan mangkuk die mak gua . lawa sayy . tapi kalau beli memang rambang mate . mama beli yang lawa tapi simple jea .

nak tahu nak tahu ? atuk aku paling banyak borong . haha ! borang pinggan mangkuk lha . pehh lagikan kan ? haha ! selagi ade dued selagi toh kite lenjan . kan kan ? dah name punn holiday time . haha ! ( ayad cover bagi tak nampak boros sangad mase dekad sane ) haha ! tapi wanita dekad sane lawa lawa . tapi sayang berlograd * maaf orang langkawi :)

sampai sekarang always engad dekad langkawi . bile dapad pergi lagi ? tunggu lha mase free :)