Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Ika Raihana. Welcome to My Bloggie Paris Town. Thanks to be my follower !


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


nebes :)

erkk . tetibe rase nebess pulak nih . yehh lhakan nak lawan bahas lha katekan esuk . haha ! nebesss sesangad nih wayy . help aku . help ! haha ! pening kepale kudd nak fikir pasal esuk . ary yang mendebarkan lha wayy . betul tak tipuu . rase cam tak jejak jehhkan atas bumi nih . pening sesangad pening . stuck dahh otak . tak dapad fikir pehh . haha !

esuk lawan bahas dekad Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Tenggara 2 wayy . bukan calang calang school kudd . ehh ! nebes sesangad nih . school BT2 dengan school aku nih jauh sesangad jauhh lha . chopp chopp toh aku tipu ;D ehh . agak agak cam nehh ekk esuk . haisyy . makan engad bahas . mandi engad bahas . tidur mimpi bahas . semue serba bahas . yehh lhakan . first time kudd masuk public speaking bagai nih . outchhh !

ramai jugak mengucapkan GUDLUCKS pade aku . thanks sesangad kepade sesape yang wish toh . yang mengutuk punn thanks sesangad thanks ! bebanyak thanks gila aku ucapkan bila kau mengutuk aku . haha ! pehh yang kau dapad ekk mengutuk aku ? tak dapad pehhkan ? so simple jea . kau dapad dose . FULLSTOPkan ? haha

esuk wayy esukk . nebes sesangad nebes . outchhh !